donderdag 20 oktober 2016

Post van Babatte, Fien, Chloë en Noah

Berichtje van Babette:
Hallo mama en papa, het is hier goed. We hebben veel gewandeld, gehuppeld, gesprongen en gedanst. Ik hoop dat het bij jullie ook leuk is. Het huis is mooi, we slapen gezellig knus bij elkaar. Ik zie jullie morgen! Groetjes aan iedereen!
Berichtje van Fien:
Het is hier heel leuk! Dikke kus
Berichtje van Chloë:
Dag mama, het eten is hier lekker. Het is hier echt tof. Het regent vaak maar dan doen we leuke dingen. X
Berichtje van Noah:
Ik hou van jullie!

1 opmerking:

  1. K'trien (mama van Fien)20 oktober 2016 om 05:41

    Yipieeeee post van Fientje!!!!!
    En op de foto zie ik frietjes...met vol au vent, amai de juf en meester hebben je lievelingseten gemaakt!
    Een mop (die niemand kent denk ik...) 2 tomaten lopen over straat, komt er een auto aangereden en rijdt over 1 tomaat...roept de andere; "komaan ketchup!)
    Ale bezeke, ik ga nog wat werken, geniet van alles want morgen rond dit uur ben je al bijna thuis. Groenten en fruit aan de hele crew en een natte neus van Baron en Lou! Mama (van Fien)

    BeantwoordenVerwijderen

Wil je reageren? Heel fijn.
Typ je reactie in het tekstvenster en kies vervolgens in het onderstaand keuzemenu "Reageer als" voor de optie "Naam/URL".
Het is voldoende om je (voor)naam in te vullen om een geldige reactie te plaatsen.
Alle reacties worden de leerkracht gecontroleerd voor ze verschijnen. Dit doen we om SPAM en ongewenste berichten te vermijden. Wees dus niet ongerust dat jouw bericht niet onmiddellijk verschijnt.