donderdag 15 oktober 2015

Onze kaartjes...onze wensen....

Jelke: Ik wens jullie allemaal veel sterkte en moed! Geef niet op! Ik hoop dat jullie snel beter worden....we steunen jullie

Nuno: Ik steun jou met heel mijn hart en ziel!

Milan: Jonatanschool steunt mensen met kanker.  Het is niet leuk maar wees voor 1 dag happy :-) Hopelijk gaat de kanker weg!

Joran: Ik ben tegen kanker. Ik wens je veel geluk! Ik hoop dat je veel liefde krijgt ! Hopelijk gaat de kanker weg!

Fleur: Ik hoop dat je snel weer beter wordt. Geef niet op! Veel moed uit de olifantenklas!

Axelle: Ik wens jullie veel beterschap. Dat je je goed in je vel mag voelen en dat je snel beter wordt. Ik wens je veel plezier. Ik zou het jammer vinden dat het niet zo zou zijn!

Kelly: Veel beterschap! Ik wens dat je snel beter wordt!

Wout: Wees niet verdrietig maar denk aan de leuke tijden. Het komt goed als je er in gelooft!

Victor: Ik steun 'kom op tegen kanker' met heel mijn hart!

Marnix: Heel veel sterkte :-)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wil je reageren? Heel fijn.
Typ je reactie in het tekstvenster en kies vervolgens in het onderstaand keuzemenu "Reageer als" voor de optie "Naam/URL".
Het is voldoende om je (voor)naam in te vullen om een geldige reactie te plaatsen.
Alle reacties worden de leerkracht gecontroleerd voor ze verschijnen. Dit doen we om SPAM en ongewenste berichten te vermijden. Wees dus niet ongerust dat jouw bericht niet onmiddellijk verschijnt.