maandag 13 oktober 2014

Enkele berichtjes voor de mama's en de papa's.

Rani VO : De eerste dag van de zeeklassen was leuk! De kamer is heel gezellig! De badkamer is wel een beetje klein :-)

Femke: Ik vind het leuk om met de 2 Rani's in de kamer te liggen. 't Is leuk om de wandelingen te maken.

Rani L: Ik vind de zeeklassen heel tof en ik vind het leuk dat we in de kamers een heel mooi uitzicht hebben!

Loewie: Het is hier heel leuk! De bedden liggen goed!

Ramazan: Op deze zeeklassen is het toppie!

Brent: Ik vind het hier leuk!

Robbe: Ik voel me hier precies thuis, ik voel me hier toppie!

Indy: 't Is hier superleuk!

Lander: Hopelijk ontvang je de brieven snel! Ik heb oma en opa al gezien :-)

Brecht: Het is hier super leuk!  Ik kan al goed vliegeren!

Aiko: Het was al een superleuke dag!

Lise: Amuseer jullie goed! Ik ga mij hier ook goed amuseren! Morgen zwemmen...whoehoe, leuk!

Jana:  Ik heb een leuke kamer en ik vind het leuk om met Valérie te liggen. Morgen gaan we zwemmen en vandaag was al een toppie dag! I love you!

Kira: Ik vind hier alles superfijn! Nu ga ik slapen in mijn gezellig bed!

Valerie: Vandaag was een perfecte dag! Ik heb in de avond veel met mijn zaklamp gespeeld op het strand en ik heb ook nog gevliegerd. Mijn kamer is superperfect. Dikke kus 

Jonas: Ik heb goed met mijn vlieger gevlogen! Op de gocar was het heel leuk!



3 opmerkingen:

  1. Ik krijg zin om morgen af te komen naar Nieuwpoort. Wat een goede wind om te vliegeren en goed weer om te spelen op het strand. Nog een fijne week voor alle kindjes van juf Lies en juf Jolien en natuurlijk voor alle juffen en meester

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super om mee te kunnen volgen met wat jullie allemaal doen ... 't ziet er plezant uit!
    Jonas, 'k ben blij dat het lukt met de vlieger :D er zal daar wel genoeg wind zijn hé ...
    en een coole gocar waar je mee rijdt ... nog veel plezier daar voor iedereen!
    En dikke mercie aan de juf(fen) en meester om dit te verwezenlijken!
    groetjes christel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dag olifantjes en juffen en meester!
    Wauw, dat ziet eruit alsof het een fantastische eerste dag was! Zo mooie foto's... en allemaal stralende gezichtjes! Wij kijken al uit naar de volgende reeks foto's. Hopelijk hebben jullie vannacht heerlijk geslapen en is het eten lekker. Nog een hele fijne week verder, geniet ervan!
    Groetjes Geertrui, Christophe, Roosje en Suzanne

    BeantwoordenVerwijderen

Wil je reageren? Heel fijn.
Typ je reactie in het tekstvenster en kies vervolgens in het onderstaand keuzemenu "Reageer als" voor de optie "Naam/URL".
Het is voldoende om je (voor)naam in te vullen om een geldige reactie te plaatsen.
Alle reacties worden de leerkracht gecontroleerd voor ze verschijnen. Dit doen we om SPAM en ongewenste berichten te vermijden. Wees dus niet ongerust dat jouw bericht niet onmiddellijk verschijnt.