maandag 2 juni 2014

De muzische dag van de olifantjes



Hieronder volgen enkele meningen van de olifantjes over de muzische dag:

Lothar: "De muzische dag was keitof. Ik vond de sessie van line dance het tofste."

Naomi: " De schoolverlatersdans is heel leuk en het is op een heel goed liedje...ik ga het nog niet verklappen... ;-)"

Nicolas: " De muzische dag was super leuk! Vooral de line danse en de muziek was zeer tof!"

Julie: " Het was echt een super leuke dag. Het was wel spijtig dat juf Lies zelf een les moest geven aan andere klassen.  Als eerste activiteit was het drama. Dat was echt leuk. Er was een blauw en een geel land.  Als laatste activiteit was het line dance. Dat vond ik het leukste."

Robin: " Het was super leuk! De line dance vond ik het leukst. Er was elke speeltijd muziek. Ik wou dat het elke dag zo was...alleen dan met juf Lies erbij..."

Imani, Rhune en Jonas: " We deden drama, de schoolverlatersdans, techno maken op de computer en line dance.  Het echt super leuk!"

Mathis: " Het leukste was de line dance en de schoolverlatersdans!"

Seppe: " Het was leuk, vooral muziek maken op de computer.  Het line dance vond ik niet zo leuk. Ik vond het jammer dat juf Lies er niet kon zijn...zij moest lesgeven aan andere groepen...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wil je reageren? Heel fijn.
Typ je reactie in het tekstvenster en kies vervolgens in het onderstaand keuzemenu "Reageer als" voor de optie "Naam/URL".
Het is voldoende om je (voor)naam in te vullen om een geldige reactie te plaatsen.
Alle reacties worden de leerkracht gecontroleerd voor ze verschijnen. Dit doen we om SPAM en ongewenste berichten te vermijden. Wees dus niet ongerust dat jouw bericht niet onmiddellijk verschijnt.