vrijdag 7 december 2012

De Sint houdt van de olifantenklas!





Hallo,
Wij zijn Sharon en Eveline, wij gaan iets meer vertellen  over het bezoekje van de Sint in onze klas.
Ons liedje was een beetje brutaal.  We hebben een sinterklaasliedje van Urbanus gezongen :-).  De Sint kon er wel mee lachen.
De Pieten deden goed met ons mee. De pakjes waren zeer leuk: 10 strips en een een spelletje Blokus.
Wat vinden jullie van onze foto's?  Laat maar een berichtje achter op onze blog.
groetjes
Sharon en Eveline

3 opmerkingen:

  1. Ziet er wel leuk en gezellig uit. Weten al wat Sint volgend jaar kan brengen. Bij ons zijn het strips van de Kampioenen. De kindjes zelf doen ook goed mee. Een dikke pluim voor de olifantenklas.
    Heidi(mama Sharon).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb mijn mama en mijn papa mijn broer mijn zus eens laten kijken naar de sint fotos en ze vonden ze ook heel leuk !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mega leuk en wat de volgende keer

    BeantwoordenVerwijderen

Wil je reageren? Heel fijn.
Typ je reactie in het tekstvenster en kies vervolgens in het onderstaand keuzemenu "Reageer als" voor de optie "Naam/URL".
Het is voldoende om je (voor)naam in te vullen om een geldige reactie te plaatsen.
Alle reacties worden de leerkracht gecontroleerd voor ze verschijnen. Dit doen we om SPAM en ongewenste berichten te vermijden. Wees dus niet ongerust dat jouw bericht niet onmiddellijk verschijnt.