dinsdag 12 mei 2009

Filmpje van ons dansje

6 opmerkingen:

  1. Jullie hebben fantastisch gedanst! Ik ben zo fier op jullie !
    juf Lies

    BeantwoordenVerwijderen
  2. het was kei leuk om te doen
    ik wist niet dat juf michelien dat kan en al de rest was ook zeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer leuk

    groetjes MAURANE

    BeantwoordenVerwijderen
  3. zus van maurane12 mei 2009 om 10:32

    ik vond het filmpje zeer leuk
    en ik hoop voor mijn zus (<< maurane )dat de school nog veel activiteiten zoals deze organiseert !!

    vele lieieieieve groetjes xx
    Jolien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dat is een fantastisch dansje. Haal het niet van de site want ik wil het echt ook inoefenen. Dan kunnen we er een familiedans van maken om op tijd eens alle spanning te lossen. SUPER!!!
    mama van Lode en lode

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Juf Lies, je hebt echte danstalenten in je klas zitten ! Ik ga straks met Simon ook eens oefenen zie.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hallooooooooo
    cool gedanst iedereen van mijn favoriet klasje!!
    kga jullie volgend jaar alemaal misse
    xx
    de simon

    BeantwoordenVerwijderen

Wil je reageren? Heel fijn.
Typ je reactie in het tekstvenster en kies vervolgens in het onderstaand keuzemenu "Reageer als" voor de optie "Naam/URL".
Het is voldoende om je (voor)naam in te vullen om een geldige reactie te plaatsen.
Alle reacties worden de leerkracht gecontroleerd voor ze verschijnen. Dit doen we om SPAM en ongewenste berichten te vermijden. Wees dus niet ongerust dat jouw bericht niet onmiddellijk verschijnt.